1.1. Niniejsza Polityka Zwrotów określa zasady odstąpienia od umowy oraz procedurę zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym Ninazo.pl.
1.2. Polityka Zwrotów została opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
1.3. Administratorem sklepu jest Tabfarm Sp. z o.o, z siedzibą w 43-100 Tychy ul. Śliwowa 17, NIP: 6463016839, REGON: 540190235.
2.1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. pocztą lub e-mailem).
2.3. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszej polityki (opcjonalnie).
3.1. Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
3.2. Zwrotu należy dokonać na adres: Tabfarm Magazyn, 41-909 Bytom ul. Ludowa 9.
3.3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że Sklep wyraźnie wskazał inaczej.
4.1. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia).
4.2. Zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4.3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania — w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
5.1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. gdy:
– przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta,
– towar został otwarty i nie nadaje się do zwrotu ze względów higienicznych.
5.2. Sklep każdorazowo informuje Klienta, gdy dana oferta jest wyłączona z prawa zwrotu.
6.1. Reklamacje dotyczące wad towarów należy zgłaszać drogą e-mailową na adres: sklep@ninazo.pl.
6.2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać: dane Klienta, opis problemu, datę zakupu oraz załączyć dowód zakupu.
6.3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia.
7.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Zwrotów w dowolnym czasie.
7.2. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich na stronie Sklepu i mają zastosowanie do umów zawartych po tej dacie.
7.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.